Bliv en del af Esbjerg Golfklubs engagerede team!

Esbjerg Golfklub er altid på udkig efter dygtige og engagerede medarbejdere, som vil være med til at skabe en enestående oplevelse for vores medlemmer og gæster. Uanset om vi har ledige stillinger i øjeblikket eller ej, er vi altid interesserede i at høre fra dig, hvis du mener, at du kan bidrage til vores team.

Hos Esbjerg Golfklub er vi stolte af vores høje standard for service og den passion, vi lægger i at skabe de bedste rammer for golfentusiaster i alle aldre. Vores medarbejdere er kernen i klubbens succes, og vi værdsætter det gode samarbejde, engagement og lysten til at gøre en forskel hver dag.

Vi søger løbende nye talenter til vores team – lige fra greenkeepere, administrative medarbejdere til servicemedarbejdere og trænere. Selvom vi ikke har ledige stillinger lige nu, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Har du lyst til at blive en del af Esbjerg Golfklub?

Send din ansøgning og CV til vores golfmanager Johannes Eriksen på je@egk.dk, og skriv gerne, hvordan du mener, at du kan bidrage til vores klub. Vi ser frem til at høre fra dig!

Restauratør/Restaurantchef til Esbjerg Golfklub

Esbjerg Golfklub søger en ny restauratør eller restaurantchef til at overtage driften af vores populære restaurant og café. Vores nuværende restauratør har efter 17 år valgt at give stafetten videre, og vi søger derfor en engageret og kompetent person, der kan videreføre og udvikle restauranten som en central del af golfklubbens fællesskab.